Napjainkban – a fejlett technológia korában – már több tucat hatékony módja van a sikeres üzleti tevékenység előremozdítására. Jelenleg a közösségi média a legnépszerűbb, és egyben egy kiváló lehetőség is számodra. 

A technológia elterjedése megváltoztatott néhány hirdetési szokást, hiszen ennek segítségével népszerűsítheted is a vállalkozásodat, annak üzenetét, szolgáltatásait. Bármelyik marketingstratégia esetében az emberek elérése sokkal sokszínűbb, ennek köszönhetően több potenciális kapcsolatot hozhat magával. Lehet, hogy sokat kell próbálkoznod, és előfordulhat az is, hogy hiba csúszik a legjobb tervedbe is, de valószínűleg nem lesz belőle óriási kudarc.

Cikkünkben hoztunk neked most öt olyan hasznos tanácsot, tippet arra vonatkozóan, hogy hogyan legyél még jobb az ingatlanpiacon, hogyan tedd még népszerűbbé a cégedet, szolgáltatásaidat.

 

1. Érd el a belső ismerősi körödet. Első sorban, mindig törekedj arra, hogy a vállalkozásodat, annak tevékenységét juttasd el a hozzád legközelebbi emberek számára. Még akkor is, ha csak a részmunkaidős beruházásokat tervezel, a körülötted tartózkodó embereknek akkor is tudniuk kell, hogy ingatlanügyletben tevékenykedsz. A legtöbb esetben elég lehet egy egyszerű e-mail elküldése is, hiszen valószínűleg számos e-mail címed van a barátok, a családtagok, a munkatársak, az iskolai ismerősök, a táncstúdiós anyák és a labdarúgó-csapattagok között, amelyeket egy szempillantás alatt könnyen és gyorsan elérhetsz.

Csak egy e-mail szükséges ahhoz, hogy felajánlhasd a segítségedet úgy, hogy közben elmagyarázhatod az üzleti pozíciódat, felhívhatod a figyelmet a vállalkozásodra, valamint egy linket közzétehetsz, amely a webhelyedre, vagy a közösségi média oldaladra mutat – nagyban hozzájárulhat az érdeklődés megteremtéséhez. Soha nem tudhatod, kinek lesz majd szüksége a szakismeretedre. A barátokkal, valamint a családdal való munka, időnként kellemetlen helyzetbe hozhat, de ettől függetlenül nagyszerű forrást jelent az új, potenciális ügyfelekhez.

 

2. Dolgozz szenvedéllyel! Építs be az üzletedbe mindent, ami szenvedélyes számodra. Ha szenvedéllyel szereted akár az állatokat, vagy a sportot, a fitneszt, a vadvilágot, a motorkerékpárokat, vagy bármi mást, akkor törekedj arra, hogy a webhelyeden, vagy a közösségi médiában előtérbe helyezd ezt. Nem titok, hogy elég kényes világban élünk, mindenkinek van véleménye.

 

Lehet, hogy távol akarsz maradni valamitől, ami sokaknak népszerű, vagy épp ellenkezőleg: egy számodra tetsző témáról szeretnél állást foglalni, ám negatív visszhangot kelt. Ha bölcsen ki tudod használni a lehetőségeidet, akkor szinte észrevétlenül létrehozhatsz a piacon egy rést, a márkáddal együtt. Ne félj önmagad lenni, hiszen ismered a határaidat, hidd el magadról, hogy jó úton jársz!
3. Érvényesítsd a szakértelmed. A jó üzletemberek törekednek arra, hogy biztosan tudják azt, amit csinálnak. Az egyik legjobb módja annak, hogy mások is szakértőként emlegessenek, ha létrehozol valami egyedit, valami maradandót. Ez lehet akár egy blog, vagy ha szereted a kihívásokat egy könyv is. Mielőtt nekikezdenél, gondold végig és járd körbe azt a területet, ahol a működő vállalkozásod van.
Egy adótanácsadási folyamat, vagy egy rövid eladással foglalkozó tanácskozás is lehet értékes a megfelelő célközönség számára. A blogbejegyzésed, vagy az e-könyved látható lehet például a honlapodon, felkerülhet a közösségi médiára, vagy e-mailen keresztül is megoszthatod a hálózatodban lévő emberekkel. Minél több ember látja, olvassa, annál nagyobb az esélye, hogy valakit lenyűgöz a tudásod, így ennek köszönhetően a jövőben  egyre többen lesznek azok, akik szívesen együttműködnének veled.

4. Helyi rádió / nyomtatott kiadványok használata. A vállalkozásod előmozdítása gyakran azt jelenti, hogy kívülről gondolkodsz, ezáltal sokkal jobban működhet a piacon. A helyi rádióműsorok, valamint a nyomtatott kiadványok nagyszerű eszközök lehetnek arra, hogy növeld velük a népszerűséged.

Ma már számos olyan rádióműsor van, amely akár hetente beszámol az ingatlan- és pénzügyi helyzetről. Vedd fel velük a kapcsolatot, próbálkozz, ötletelj és tájékoztasd a tanácsaidról az adott rádió igazgatóját, szerkesztőjét. Légy kitartó! Néhány hét elteltével ők is érdeklődhetnek a saját témáidról, annak kommunikálásáról.

Hasonló megközelítést alkalmazhatsz nyomtatott kiadvány esetében is. Érd el a szerkesztőt, majd kérdezd meg, küldhetsz-e havonta egy-egy cikket, amelyben megosztanád koncepciódat az ingatlanbefektetésekről. Ez remek módja annak, hogy több ezer olvasót érj el.

5. Lépj ki a komfortzónádból! Ez a tanács, az új emberek elérését, az új dolgok kipróbálását jelenti. Lehet, hogy nem érzed magad kényelmesen, kellemetlen, ha ismeretlen emberek előtt kell beszélned, de ez egy nagyszerű alkalom lehet arra, hogy fejleszd a vállalkozásod. Ugyanez a helyzet a workshopok, konferenciák esetében, vagy ha részt veszel egy hálózati találkozón.

Először kicsit feszengsz majd, ill. kínosan érzed magad, de ne aggódj, idővel elkezded látni a pozitív változást, a jobbnál jobb eredményeket. Végül, ha visszatekintesz, csodálkozni fogsz, hogy miért voltál annyira ideges az elején. A legsikeresebb hálózatépítők, marketingesek nem félnek új dolgokat kipróbálni, valamint kilépni a kényelmes komfortzónájukból.

Minden nap te is tegyél valami újat, érdekeset a vállalkozásod népszerűsítése, jobbá tétele érdekében!
Szeretnéd felújítani vagy eladni ingatlanodat?

Vagy éppen vásárolnál?

Szeretnéd kihasználni a kedvező ingatlanpiaci helyzetet és elérni akár 30%-os extra hasznot ingatlanbefektetés által?

Esetleg üzlethelyiséggel kapcsoladban keresnél minket?

Kattints az alábbi gombra és munkatársaink készségesenek segítenek neked:

 

Ne maradj le a naponta frissülő híreinkről! Kövess minket Facebookon és Instagram oldalunkon is, hiszen számos érdekes információ és tudnivaló vár!

 

Képek forrása: tax.thomsonreuters.com, nastel.com, first-business-travel.de, merritt-merritt.com