5 tipp, amelyekkel könnyedén rendszerezheted a vállalkozásodat

Felgyorsult tempójú világban élünk, ahol szerteágazó feladatok sokaságát látjuk el és tartjuk kézben egyidejűleg. Ma már ez egy normális életritmusnak nevezhető, hiszen alig akadnak kivételek. Ha olyanok vagyunk, mint a legtöbb ember, gyakori, hogy egyszerre öt különböző feladatot próbálunk kezelni. Ám ez nem mindenkinek megy egyszerűen, de van néhány olyan tipp, amelyekkel könnyedén átlátható a káosz.

Ha nem tudod, hogyan kell megtartani üzleti tevékenységedet, könnyen elbukhatsz. Elég néhány hiba a költségekkel, kapcsolattartókkal, vagy akár a számokkal kapcsolatban, amelyek kavarodást okozhatnak. Légy szervezett, hogy jobban kihasználhasd az idődet, ezáltal az üzleted sokkal hatékonyabban működhet. Íme, öt olyan tipp, amelyek nagyban megkönnyítik vállalkozásod hatékony működését.

 

1.) Napi feladatlista. Naponta csak 24 órád van. Érdemes célzottan, rendszerezve és jól kihasználni. Tartsd észben, hogy minden esetben a feladatokra kell összpontosítanod. Lefekvés előtt mindössze néhány percet szánj arra, hogy kijelöld a következő napi tervedet. Kezdd el kiemelni a nagyobb súlyú, több időt igénylő feladatokat. Ahelyett, hogy minden napodat rutinszerűen végzed, próbáld meg a legnehezebb teendőt előrevenni.

Legyen ez az első dolog az irodádban, így nem célszerű elhalasztani, vagy késleltetni azt mindaddig, amíg meg nem találod a pontos, tökéletes időt rá. Az ingatlanbefektetők jól tudják, hogy nem létezik olyan, hogy megfelelő időpont. Nem csak fontos a napi feladatok listája, hanem fel kell készülnöd a legnehezebb feladatra is úgy, hogy mellőzöd a halogatást.

 

2.) Tarts egy notebookot a kocsidban. Elmúltak már azok az idők, amikor tíz órán át üldögélt az ember az irodájában, egyenesen a számítógépére bámulva. Egy vállalkozás ma már sokkal inkább mobilabb, mint valaha. Nem ritka, hogy a nap többségét egy autóban töltöd el. Emiatt jó ötlet egy notebook, vagy tablet beszerzése, hogy minden beszélgetés végén jegyzeteket tudj készíteni.

Nem vet rád túl jó fényt az, ha tíz percig beszélsz egy potenciális ügyféllel, és legközelebb nem tudsz felidézni a beszélgetésből semmit sem. Minél gyorsabban írsz pár fontos információt, annál valószínűbb, hogy emlékezni fogsz rá és ezt hasznosíthatod a következő alkalommal, amikor újra beszéltek.

Lehet, hogy két vagy három hívásod van egy tizenöt perces autóút közben a város körül, így nem teljesen összpontosítasz a lényegi részekre, a tartalomra. Ha visszahív a partner és kérdéseket tesz fel neked, a hírneved foroghat kockán. Egy notebook a kocsidban segít megragadni a fontos információkat, használd bátran.

3.) Kövesd nyomon a költségeidet. Tudod, hogy hol jár, mire megy el minden pénzed a vállalkozásodban? Ha olyan vagy, mint néhány befektető, akkor lehet, hogy nem teljesen. Ha továbbra is szeretnél az üzletednél maradni, akkor elengedhetetlen a költségek pontos nyomon követése. Ez a teendőd könnyebb, mint valaha.

A frusztráló, időigényes és elavult számviteli módszerek használata helyett, próbáld ki az egyszerűen alkalmazható alkalmazásokat, programokat, táblázatokat. Ha nem tudod pontosan, hogy hol merre tart a költségkereted, akkor kizárt, hogy sikeres üzletmenetet valósíts meg.

Ha folyamatosan váratlan kiadásaid vannak, vagy hirtelen túl sok pénzt kell fizetned, jegyezd fel, különben visszakövethetetlenné válsz. Minden alkalommal, vezesd a kiadásaidat. Havonta tölts el egy kis időt azzal, hogy megvizsgálod a költségeidet, továbbá nézd meg, van-e költséghatékonyabb alternatíva. Ez a metódus nagy hatással lehet a végeredményre.

 

4.) Frissítsd a névjegyeidet. Nagyjából ugyanúgy, mint a kapcsolataid nagy részének, naprakésznek kell lennie. Egy jó vállalkozáshoz szükséges, hogy friss és aktuális kapcsolati listával, adatbázissal rendelkezz. Nyilvánvaló, hogy az idők megváltoztak és a technológia sokat fejlődött, de még mindig jó, ha használod a frissítéseket.

Minden beszélgető személyt a telefonban kell tárolnod, és biztonsági másolatot kell készítened a laptopodon. Ezeket az információkat nemcsak őrizned kell, hanem célszerű egy-egy nevet, címet, jelzővel is ellátni, hogy könnyen felismerhető legyen számodra. Az adatok sima, egyszerű mentése nem a legjobb megoldás, hiszen ha nem találod meg, amit keresel, csak hátráltat, nem visz előrébb.

 

5.) Heti áttekintés. Az ingatlanügylet soha nem áll le. Minden héten időt kell szánnod a vállalkozásod felülvizsgálatára. Nem kell napokat, hosszú órákat töltened ezzel, gyakran egy félóra is csodákat művelhet hosszú távon. Értékeld, hogy mi az, ami működött, mit kell javítani, és van-e bármilyen változtatás, amit meg kell tenned. Néhányan ezt időpocsékolásnak tekinthetik, de ez lehet a legfontosabb feladat, amelyet el kell, hogy végezz minden héten a vállalatod érdekében. E nélkül nincs siker, amire olyan nagyon vágysz.

A szervezés, a rendszerezés minden sikeres üzlet kulcsa. Ha nem tudod milyen folyamatok zajlanak az üzletedben, nem tudsz előrébb jutni sem. Használd ezt az öt tippet, amelyek segítenek javítani céged hatékonyságát.

 

 

Szeretnéd felújítani vagy eladni ingatlanodat?

Vagy éppen vásárolnál?

Szeretnéd kihasználni a kedvező ingatlanpiaci helyzetet és elérni akár 30%-os extra hasznot ingatlanbefektetés által?

Esetleg üzlethelyiséggel kapcsoladban keresnél minket?

Kattints az alábbi gombra és munkatársaink készségesenek segítenek neked:

 

További érdekes információkat olvashatsz, ha követsz bennünket Facebookon és Instagram oldalunkon is. Tarts velünk, hogy elsőként értesülj a legfrissebb híreinkről!

 

 

Képek forrása: govloop.com, d2v9y0dukr6mq2.cloudfront.net, image.freepik.com, troopsf.com

 

2018-06-05T23:42:18+00:00

Leave A Comment